środa, 28 sierpnia 2013

Po i przed

Share it Please
Po. Dałam radę i prawo oświatowe udowodniłam, że zna lub znać chcę, grunt, że to już za mną.
Przede mną nowy rok szkolny, nowy rok pracy. Mam wrażenie, jakby tych minionych niespełna dwóch miesięcy nie było, jakbym prawie w ogóle nie odpoczęła, choć wiem, że odpoczęłam. Tylko chciałabym nieskromnie więcej! Lub przynajmniej bez tej stresującej końcówki.
Ale nie tylko stresująco było. Było też świetnie.
Poniżej kilka migawek. Ktoś zainteresowany wrzucaniem przeze mnie nabloga migawek z minionego tygodnia?
W ogóle ktoś tym blogiem jest zainteresowany?
Kogoś to zainteresowało, zainteresowało?


3 komentarze:

  1. Oj, tak, zainteresowało :-) Gratulacje! Migawki bardzo pozytywne. Ta z sercową jagódką świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagódka w kształcie serducha urocza :)

    http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń