wtorek, 25 czerwca 2013

by dziubeka - bransoletki i moja urodzinowa:)

Share it Please
W związku z tym, że od męża dostałam dziś na urodziny prześliczną bransoletkę "by dziubeka" postanowiłam się podzielić z Wami tym co zainspirowało mnie w trakcie przeglądania strony internetowej tej firmy. Firmy w stu procentach polskiej, stworzonej przez młodą, zdolną i niezwykle według mnie kreatywną kobietę - Annę Dziubek.
"By Dziubeka"to nie tylko bransoletki, ale ja najczęściej z biżuterii sięgam właśnie po nie. Właściwie można powiedzieć, że je uwielbiam. Te, które zobaczycie na zdjęciach poniżej spodobały mi się szalenie. Chciałabym mieć choć pięć z nich....jeśli nawet nie wszystkie.
Uważam, że po pierwsze są świetnie wykonane (większość oglądałam na stoisku w krakowskiej Bonarce), po drugie bardzo podoba mi się ich wzornictwo - owszem jakoś wyjątkowo oryginalne nie są, ale myślę, że mają w sobie też coś niepowtarzalnego. Ceny są różne, są i bardzo drogie (np. ok. 150 zł. za sztukę - cena jak dla mnie zbyt duża), ale w ofercie znajdziemy też bransoletki nawet za 15 zł. Średnio cena waha się między 30-70 zł. Myślę, że cena jest zależna od materiałów z jakich są one wykonane.
Najpierw pokażę Wam tę którą mam właśnie na nadgarstku:

 Bransoletka jest z cienkich rzemyków z koralikiem ozdobionym cyrkoniami. Przepięknie się mieni. Do tego myślę, że będę ją mogła nosić i na sportowo, i do eleganckich stylizacji będzie jak znalazł. 
Jestem nią zachwycona. Podobają mi się też oczywiście inne, jakie? Zobaczcie sami. 


 Co Wy myślicie o nich? Podobają się Wam? Są warte uwagi i swojej ceny? A może polecicie mi jakieś inne firmy?
Jeśli spodobał się Wam mój bransoletkowy post, a jesteście ciekawe mojej własnej prywatnej "kolekcji" to chętnie Wam ją pokażę.
Więcej modeli "by dziubeka" możecie oczywiście obejrzeć na stronie internetowej firmy, możecie je też tam zakupić. KLIK.
Dodam tylko, że ten post nie jest absolutnie sponsorowany (a szkoda, bo bransoletki bym nie odmówiła, heh), po psotru "by dziubeka" zdobyła moje ogromne zainteresowanie, więc na blog- zainteresowało- temat wpasował mi się idealnie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz