poniedziałek, 8 kwietnia 2013

idzie wiosna

Share it Please
Czujecie to? Tak wiem, że to pewien absurd szalenie cieszyć się i w sumie być lekko nawet zaskoczonym nadejściem wiosny w drugim tygodniu kwietnia, ale chyba nie muszę pisać dlaczego?
Grunt, że czuję, że pogoda ma się ku lepszemu...!
Choćby nawet miał padać deszcz, to jeśli będzie ciepło - nic nie jest mi straszne!

A dzisiejszy poranek sponsoruje chyba mój ulubiony koktajl warzywno-owocowy.
Co w nim jest?

Seler naciowy + kiwi + miód + woda = wszystko wcześniej umyte i pokrojone miksujemy i ....
I nie ukrywam, że przed pierwszym łykiem byłam lekko przerażona....
Jednak oszalałam na punkcie tego koktajlu i myślę, że mogę go nazwać hitem mojej wiosny (tej nadchodzącej i pewnie tej która będzie). Polecam!


Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Same pyszności ;) Moim ulubionym koktajlem jest koktajl pietruszkowy ;) Polecam, aczkolwiek przepisu niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pietruszkowy też robię, ale jak już mam świeżą pietruszkę od mamy z działki:) uwielbiam latem na upały z skruszonym lodem:)

      Usuń
  2. uwielbiam kiwi...ale czy ten seler bardzo czuc? :/ hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, właśnie daje taki lekki świeży posmak:) dla mnie bomba!

      Usuń
    2. spróbuję na pewno, uwielbiam takie koktajle, dzięki :)

      Usuń