piątek, 6 września 2013

wrzesień

Share it Please
Tak, to wrzesień jest tym miesiącem, w którym odnajduję zapach z dzieciństwa.
To poranne zmieszanie ciepła z zimnem.
Ten zapach świeżości. Zapach oddechu jesieni, która zbliża się sporymi krokami, raz się wycofując, raz biegnąc do przodu.
Zapach już na zawsze kojarzący mi się w wychodzeniem do szkoły, rozpoczynaniem dnia, oczekiwaniem na to co przed nami. 
Wrzesień.
Ten czas wczesnej jesieni, którą akceptuję, potem już niestety jest tylko gorzej.

8 komentarzy:

  1. Kiedy kończy się wczesna jesień, kończy się i Twoja akceptacja? :P


    Dziękuję Ci za miłe słowa u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz ja... :)


    :) dobrze zatem czułaś :) jeszcze się nie ma czy cieszyć namacalnie. Jedynie krokiem zbliżającym do podjęcia decyzji... Ale wierzę, że w końcu dotrzemy do celu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi:) ciesz się ciesz, nawet tym co nienamacalne! Każdy krok jest wart radości bo prowadzi do czegoś większego! Jest radość i już! Pozdrawiam cię ciepło

      Usuń
    2. A nie uważasz, że te zasłony panelowe, o których piszesz u mnie nie wydają się zimne? Zwykła zasłona tymi swoimi falami... jakoś tak dodaje przytulności moim zdaniem :)

      Usuń
    3. Mi, u nas w mieszkaniu panelówki pasują idealnie, jak chcesz mogę podesłać Ci zdjęcia, daj tylko znać. Czy wydają się zimne? Mnie nie, nam o dziwo ociepliły wnętrze i dodały charakteru, ale to małe wnętrze, gorzej byłoby z wnętrzem większym.

      Usuń
    4. Rozumiem :) pewnie wszystko zależy od tego jakie to wnętrze... no i jakie wzory tych paneli... jaki kolor... i inne takie ważne sprawy :)

      Usuń
  3. Dla mnie jesień to okropna, choć nad wyraz barwna pora roku. Trudno mi znieść następujące nagle chłody, a na samą myśl o zimie dostaję gęsiej skórki. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo! Wczoraj wieczorem gdy wracalam do domu właśnie sobie o tym pomyślałam- bo na własnej skórze odczułam ten przeszywający chłód...oby do wiosny! A i witam u mnie serdecznie:)

      Usuń